torstai 19. toukokuuta 2016

Ei enempää tai vähempää kun paras

Tiedäks sen tunteen kun tuntuu että sä voit luottaa toiseen ihmiseen ihan täysin. Sen tunteen kun voit olla just sellanen kun oot. Sen tunteen kun tiiät että hän on aina siellä eikä mee pois. 

Kun tekis jonkun puolesta ihan mitä vaan. Kun on joku joka tietää kaiken, joku joka tulee tietämään kaiken. 

Kun on joku jonka kanssa saa överimmät ideat, jonka kanssa on niin paljon hyviä muistoja. 

Joku joka osaa olla vaan paras. Joka ottaa sua mukaan joka paikkaan. Joka ei oo koskaan jättäny sua yksin. Jonka seurassa ei tarvii olla yhtään varautunut. Joka on potkinu eteenpäin ja antanut miljoonasti mahdollisuuksia. 

Kun on joku joka on antanu itelle niin paljon. Jonka ei ois koskaan tarvinnu ymmärtää mua. Jonka ei ois tarvinnu antaa mahdollisuuksia toisensa perään. Jonka ei ois tarvinnu antaa mulle sitä kaikkea
Jonka ei ois tarvinnut tehdä mulle niin. Mutta silti hän teki. 

Kun on joku joka on ihan paras ystävä mitä voi toivoa! Tiedäks sen tunteen kun sulla on ystävä, ihan huippu ystävä!

Mä tiedän. Mulla on ihan paras ystävä. Ei enempää tai vähempää kun paras. Ystävä jonka arvoa ei voi mitata millään mittareilla. Ystävä jonkalaista toista ei tuu vastaan. Ystävä, ystävyys. On huippua kun on huikeen uskomaton paras ystävä!❤

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti